Popularni postovi

Liječenje hepatitisa B i C

Lijek je u prirodi kažu travari,tako su  neki forumaši tražili lijek kod travara i kako se sve završilo ovako su napisali na jednoj bloger.ba stranici:

Kada sam saznao za hepB šokiralo me to, a pošto mi doktori ne propisju nikakvu terapiju "rovio" po internetu. Naišao sam na travara Dreševića. Pa kada sam pročitao na njegovoj internet stranici svjedočenje pacijenata i negovu garanciju za izlječenje, ohrabrilo me mnogo. Pozvao sam ga odmah, sav u bedu...neke kapi mi je ponudio nakon razgovora, a cijena je bila 500 EUR. Šta ću, morao sam...slao mi je svaka 2 mjeseca poštom novu bočicu. Koristio sam sve prema uputama...ali ništa. Sve je isto sto se tiče virusa.
Tako da sam skeptičan više po pitanju tih travara.

U zadnje vrijeme piše kako on nikome nikada nije garantovao izlječenje a na internet stranici, piše da za hep. B garantuje izlječenje...
Volio bih da se neko javi koga je travar izliječio, neko iskren,,,sumnjam u to.
Ako je ikoga izliječio dobro je, al dabogda. 


Ali bilo je i onih kojima je pomoglo liječenje kod travara:

Moja majka je preležala hepatitis B koji je dobila preko transfuzija krvi koje je dobivala prije nekih dvadesetak godina.Nismo ni znali ,slučajno smo na pretragama krvi saznali za virus, kada je bila u bolnici zbog problema sa visokim feritinom .tada su doktori tražili biopsiju jetre jer zbog nalaza feritina /1980 jedinica a normalno kod žena u menopauzi je 250!!!!!/ sumnjali su da je feritin /spoj željeza i bjelančevina/ deponovan u jetri .Tada smo angažovali travara Asima Kljuna.Hvala Bogu i travaru Asimu Kljunu, virus je uspješno otklonjen ,mama je pila neke čajeve koje smo spremali po receptu koji nam je dao travar.Radi se o istim mješavinama korijenja i cvjetova koji se na kraju dodaju.Istina je da je skup ali ako je lijek u pitanju onda nije ništa skupo.U terapiji ,uz čajeve imala je i obaveznu dijetu - bez jake i zaćinjene hrane, jer travar kaže da se jetra mora što manje opterećavati kako bi uspješno odradila zadatak tj.da se uspješno očisti od svega što joj ometa rad i funkciju.Međutim, zbog inače oslabljenog imunog sistema, terapiju je morala prekinuti sedmicu ranije zbog opće slabosti i iscrpljenosti organizma uzrokovane dijetalnom ishranom. Majka još uvijek ima problema sa visokim feritinom .Molim sve na ovom forumu , ukoliko imaju neki savjet ili sugestiju u liječenju visokog feritina u krvi , da to objave. Zahvalna .

Eto pa ko hoće i ima odakle neka proba i javi ostalima kako je sve poršlo.

Tags:lijek za hepatitis,travari,prirodni lijek,virus,hepatitis B,

No comments:

Post a Comment