Popularni postovi

Biopsija jetre




Istinita priča pacijenta sa hepatitisom B:
Čitao sam o biopsiji.Zatim sam slušao priče kako se to sve radi,i ima li posljedice.Od jednog doktora saznam da ne dozvolim nikome da mi to uradi,a opet od drugog doktora saznam da to nije ništa strašno.Kaže jedan čovjek je imao više od trideset biopsija,pa eno ga živ.
Neki su pričali da je to opasno i da boli.Nisam pristao da mi to rade.Ali onda sam ostao bez liječenja hepatitisa B.Lomio sam prste i mislio se ,šta da uradim.Doktori obećavaju da će mi liječenje pomoći.
Pristanem na biopsiju jetre.Pregledaju me i naruče za biopsiju.
Bilo nas je troje za taj dan naručeno.Jedno je završilo za pola sata,voze ga u ležaju ,on gleda i smije se.Ja ulazim.Skidanje do pasa skroz ,dole možeš biti u trenerci ili pidžami.Lezi na sto ,kaže sestra.Ne boj se,ne boli.Tu je doktorica,simpatična ,nasmijana,gleda u ultrazvuk i daje mi injekciju u predjelu jetre,malo desno od pupka i za malo iznad.Nisam ni osjetio.Za koji minut gleda na ultrazvuk i  uzima neku olovku ili nešto slično i štima ,cilja.Škljocnu jednom i gotovo.Stavlja  flaster.Kaže:tako lezi ,vozimo te u sobu,tu ćeš ležati dva sata i onda možeš ići kući.Samo se nemoj naprezati da ne bi došlo do krvarenja.Nalaz će biti gotov za 7 do 15 dana.

Uh,završi se i to.Do sada nisam ništa osjetio.Mogla me doktorica bost deset puta.Ali sam bio ispripadan slušajući priče drugih.Mirovao sam ta dva sata,tu sam i večerao, ležeći.Sestra mi reče okreni se na jednu stranu i jedi.Okrenem se na lijevo i ručam pravo lijepo.Po isteku dva sata,dođu sestra i druga doktorica.Pitaju, mogu li ustati ,kako sam.Bio sam dobro.Mogao sam ići kući.Tako je bilo u mom slučaju.Onaj što je bio prije mene,sat vremena je ležao ustao i otišao kući,kaže ne mogu ja više ležati,idem ja.Vidio sam ga na kontroli kod infektologa,bilo je sve u redu.Nalazi su bili dobri,ali ovo je bio uslov za liječenje interferonom(pegasis).Poslije sam prisustvovao kada je došao neki drugi doktor iz drugog grada,kažu iskusan  i izvršio je biopsiju jetre nad deset pacijenata i to bez injekcije protiv bolova.Bio sam toliko iznenađen.A pacijenti nisu, jer nisu znali šta ih čeka i kako se to meni uradilo.Ja sam imao daleko veću pažnju.Ali eto,opet ,svi su bili dobro.

Nastavlja se ,slijedi priča o liječenju interferonom.

tags:biopsija jetre,bolnica,hepatitis,interferon,

No comments:

Post a Comment