Popularni postovi

Nervozni ljekari


Taman smo u hodniku čekali na red za pregled kod infektologa,kad prodje ljekar ,neko je komentarisao da ovaj ljekar zna biti nervozan.Vjeruju da je imao kod kuće problema i sada to donio na posao.Drugi pacijent veli ima jedna gospodja ljekar koja je takodjer uvijek nervozna i ljuta,ponekad i histeriše na pacijente.Prodje još jedan ljekar opet komentar i to svi uglas da je ovaj najbolji.Taj nikad nije nervozan.I tako smo se izredali nas desetak za pola sata svi gotovi.Kako ko izlazi samo šuti i gleda u ostale.Dodjem i ja nared, kad onaj ljekar što kažu da je fin i nije nervozan.
Ali malo sutra,šta god ja kažem on kontru udari,veli dobri su ti nalazi a one lijekove što si dobio ranije traži od ljekara koji ti ih je dao.Napisa jednu rečenicu stade sve  u jedan redak.Vadio sam nalaze dva puta,ultrazvuk, nismo se vidjeli 4 mjeseca i opet tako sam brzo izašao kao i svi oni prije mene.Jedan pacijent prije mene sačekao je da ja izadjem i pitao me kako je bilo i ja mu  kažem,a on veli i njemu se isto desilo a toliko je gatao da bude na kontroli baš kod tog ljekara .Sada se razočarao.Misli se bi li više i dolazio ,pa šta bude.Možda je to bio ružan san ili nekome samo loš dan.

tags:nervoza,ljekar,pacijenti,

No comments:

Post a Comment