Popularni postovi

Prirodnim putem do zdrave jetre



Imati masnu jetru,oteklu ili sa drugim problemima ,sve se može sanirati.Ona je ta koja se obnavlja,prirodni put je jedini dobar put za dobar rad i normalan rad jetre.

Čajevi su među prvim sa dijetalnom ishranom.Svi koji žele dobro svojoj jetri moraju nešto koristiti da bi održali jetru zdravu.Početi sa nekim čajevima koji malo gorki,ili bilo kojim ali da se ne šećere kao što je kopriva,stolisnik,korijen maslačka,kičica,vodopija .
A ima tu i drugih čajeva koji su tako djelotvorni,igrom slučaja naletim na jedan recept koji mi je pomogao kod masne jetre,oštećene jetre,za nekoliko mjeseci sve se promijenilo jetra se podmladila i to se osjeti na  čovjeku.

Tužan čovjek i zamišljen vjeruj da ima problema ,takav sam bio nekad,sad je sve drugačije uvijek nasmijan i veseo.

Isplatilo se pijenje čaja,dijetalna ishrana i minimum stresova.Jučer me nazvao prijatelj ,imao je iste probleme kao i ja poslije tri mjeseca je javio da se puno bolje osjeća i da je došlo do velikih promjena kako u jetri tako i u njegovoj glavi.Kada je vidio da su mu i nalazi krvi AST i ALT duplo bolji veselju nije bilo kraja.Kada znaš da će ti biti bolje i nadaš se boljem,onda se to i desi.Poruka i pouka je "Lijek je tu oko nas,ne treba se predavati i uspjeh sam dolazi".

tags:čaj,jetra zdrava,

No comments:

Post a Comment