Popularni postovi

Hepatitis B-Postao sam negativan



Gledajući sa medicinske strane ,imati hepatitis B,C i onako postati negativan,nemati viruse,doktori bi se pitali kako?
Ali da li se tako nešto i dešava?
Mogu li ja postati običan čovjek kao i oni drugi.Sve sam probao i ništa.Još je gora situacija.Kako vrijeme odmiče meni se crno primiče.
Zašto da ne navedem da je tako,svaki put su nalazi sve gori.I onda prestanem da se brinem,da se liječim,da mislim o tome.A onda odjednom nalazi uredni,nakon 18 godina,ništa nisam koristio.Čak sam i pio alkohol,kad god mi se pilo.jednom sam pao u komu,bio u bolnici 15 dana i opet kući.
Svi su mislili :ovaj je gotov.jesam onako kad imam kad jeo sir i pio sirutku,ali nije to bilo počesto.Radio sam ko konj,sve i svašta,mršav sam ko grana i živac.
Vidio sam poznanike koji imaju isti problem,i kada su saznali za mene,samo su se pogledali,ostali su bez teksta,maca im pojela jezik.Znam da bi i oni voljeli da im se desi isto.A znali su da ja živim kao da mi nije ništa.
I sada ja zdrav,a oni nisu ,oni koji su sve probali,one skupe injekcije,i to po dva puta su probali i ništa,išli su travarima i ništa.A ja samo onako ,postao negativan,nemam virusa ljudi moji.
Doktori su mi samo čestitali,nije me niko ništa pitao,ma jebe se kome za mnom,ili  umro ili  ozdravio.
Ovo je istinita priča jednog pacijenta sa hepatitisom B inicijala DŽ.R.Želim sreću i zdravlje svima.

tags:hepatitis B,C,kako se liječi hepatitis,izliječio sam hepatitis,liječenje hepatitisa,HBV DNA,HCV ,nalazi krvi.

No comments:

Post a Comment